Gospel musikk

GUDSTJENESTER OG MØTER

Våre virkegrener

Se våre forskjellige virkegrener her.
For Barn og unge, se egen side i menyen.

MISJONSFORENINGEN

Annenhver torsdag
kl. 11-14

​

Dette er en gruppe damer som kommer sammen til hyggelig fellesskap med en felles interesse for misjon og håndarbeid. De samles annenhver torsdag kl. 11-14. Se møteprogram for aktuelle datoer. Foreningen er åpen for alle interesserte til fellesskap, andakt, kaffe, håndarbeid og misjonsprat. Det gis rapporter og blir bedt for de ulike misjonsprosjektene som menigheten støtter. Vi har de siste årene støtte misjonsarbeid i Tyskland, India, Kroatia og Israel.

​

​Se bilde til under, dette er klær som er strikket i 2023. Den 5. oktober ble årets pakke med varme strikkeplagg sendt til Israel, og det tar 1 måned før pakken kommer fram. Barna i Israel trenger varme klær nå mer enn noen gang. La oss omslutte dem i våre bønner. ​
Varme hilsener fra Misjonsforeningen

ERITREISK
BIBELGRUPPE

Hver lørdag kveld kl. 17 samles det en gruppe til bibelundervisning, bønn, sang og fellesskap. Dette er i utgangspunktet en samling for eritreere, men er etter hvert blitt litt mer internasjonalt, men har fortsatt vekt på eritreere. Ønsker du å være med så er det bare å ta kontakt.

SMÅGRUPPER

Vi jobber med å utvikle smågrupper. Ønsker du å være leder for en gruppe, ha en gruppe hjemme hos deg, eller ønsker du bare å være med i en gruppe eller informasjon om smågruppearbeidet, så ta kontakt med Pastor Terje.

MANDAGSTREFF

Mandag formiddag innimellom har vi mandagstreff kl. 11. Dette kan være 2-3 ganger i halvåret. Følg med i programmet for aktuelle datoer.

SENIOR

2-3 ganger i halvåret har vi egne samlinger for seniorer, med sang, andakt og bevertning. Følg med i programmet for aktuelle datoer.

​

Seniorene er viktige for menigheten, om vi ser på menigheten som en pil som skal treffe blink, er alle pilens deler nødvendig for å holde stø kurs mot målet/blinken. Pilspissen er barna og de unge i menigheten. Dette arbeidet er viktig for alltid å ha en spiss og flott pil som sitter, når den treffer. Pilens skaft er foreldregenerasjonen, de som skal være bindeleddet mellom spiss og fjær. Uten dem er det ingen pil til bruk, da er det bare deler til en pil. De eldste i menigheten, er pilens fjær, uten dem, mister pilen sin retning og balanse. De holder ”pilen” i rett posisjon ved bønn og livsvisdom, og er de som gir de unge et smil og klapp på skuldra, og gir foreldregenerasjonen tillit til å være stammen. Så når Gud spenner buen, så er vi alle klar til å treffe BLINK.

MANNSSAMLING

En gang i måneden, vanligvis kl. 11 på formiddagen den siste tirsdagen i måneden, har vi en egen samling for menn. Følge ellers med i programmet for aktuelle datoer.

Last ned månedsprogram som pdf-fil.

FORBØNN

Familiekirken Mandal har  forbedere som tar for seg alle bønnemnene som kommer inn og vi ber for de. Ønsker du at vårt bønneteam skal være med å be om noe så kan du skrive en epost til pastor på epost: terje@familiekirken-mandal.no. Eller fyll ut kontakt-skjemaet under kontakt.