Kvinner Holding Hands

GI EN GAVE

Gavekonto:  3075.12.75141
Vipps:  Familiekirken Mandal GAVE #90282 (QR-kode)

Gave til misjonen:

Ønsker du å gi en øremerket gave til et av våre misjonsprosjekter kan dette gjøres med å gi inn på vår misjonskonto 3075.12.75214 og merke gaven med hvilke prosjekt det gjelder.

Skattefradrag på gaver:
Du kan få skattefradrag på gaver gitt til Familiekirken via bank eller Vipps. For å få skattefradrag på gaver må du gi samlet minst 500,- kr. i løpet av året, og du får fradrag for maksimalt 25 000,- kr. pr år (pr. 2024).

BLI MED I EN TJENESTE

Vi har mange virkegrener og oppgaver som skal fylles i menigheten, og vi er alltid i behov av flere frivillige medarbeidere. Vil du bli med i en oppgave/tjeneste i menigheten, så ta kontakt med oss for en prat.

BLI MED I EN SMÅGRUPPE

Vil du bli med i smågruppe, så ta kontakt med oss.

BLI MEDLEM

For å bli medlem hos oss må du være en gjenfødt og bekjennende kristen som bekjenner den apostoliske trosbekjennelse og anerkjenner Bibelen som Guds Ord. Du må også rette deg etter menighetens vedtekter og lære, og støtte positivt opp under menighetens visjon, verdier og virksomhet. Vi står for troende dåp ved full neddykkelse, og selv om vi anbefaler og ønsker dette for alle medlemmer hos oss, så er ikke dåp et absolutt krav for medlemskap.

Ønsker du å bli medlem, ta kontakt med pastoren vår for en prat.